چسباندن – چوب دستی اثر انگشت اسمارت فون

چسباندن – چوب دستی: اثر انگشت اسمارت فون آیفون 8 نمایش تبدیل اسکنر انتقال آیفون

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری تصاویر) + ثروتمندترین بازیگران زن تاریخ هالیوود را بشناسید (

    اگر چه زیاد ثروتمندان هالیوود را مردان تشکیل می دهند ولی زنانی نیز هستند که در میان ثروتمندترین شخصیت های هالیوود جایی جهت خود دست و پا کرده و از اعتبار قابل ت

    تصاویر) + ثروتمندترین بازیگران زن تاریخ هالیوود را بشناسید (

    ثروتمندترین بازیگران زن تاریخ هالیوود را بشناسید (+تصاویر)

    عبارات مهم : جایزه

    اگر چه زیاد ثروتمندان هالیوود را مردان تشکیل می دهند ولی زنانی نیز هستند که در میان ثروتمندترین شخصیت های هالیوود جایی جهت خود دست و پا کرده و از اعتبار قابل توجهی برخوردارند. این زنان از طریق دستمزدهایی که جهت بازی در فیلم ها و سریال ها دریافت می کنند، مبالغی که در زمینه سرمایه گذاری و تبلیغات و همچنین ارث بدست می آورند توانسته اند ثروت قابل توجهی اندوخته نمایند. در ادامه ۲۰ تن از ثروتمندترین زنان بازیگر تاریخ هالیوود مشاهده می کنید.

    ۱۰- جولیا رابرتز
    ثروت خالص: ۱۹۰ میلیون دلار

    جولیا رابرتز که جایزه اسکار را نیز در کارنامه خود دارد با بازی در فیلم هایی مانند «ماگنولیاهای فولادی» (Steel Magnolias)، «زن زیبا» (Pretty Woman)، «عروسی عالی ترین دوست من» (My Best Friend’s Wedding) و «ارین بروکوویچ» (Erin Brockovich) در هالیوود به شهرت رسید. وی جهت بازی در فیلم «ارین بروکوویچ» برنده جایزه اسکار شد که جهت بازی در آن ۲۰ میلیون دلار دریافت کرده بود و بدهید ترتیب وی به نخستین بازیگر زنی تبدیل شد که چنین دستمزد نجومی را جهت بازی در یک فیلم دریافت می کرد.

    تصاویر) + ثروتمندترین بازیگران زن تاریخ هالیوود را بشناسید (

    ۹- جین فوندا
    ثروت خالص: ۲۰۰ میلیون دلار

    جین فوندا که دختر هنری فوندا، بازیگر افسانه ای هالیوود و فرانسس سیمور بروکاو، شخصیت اجتماعی آشنا شده است اهل نیویورک است از همان شروع جهت شهرت در دنیای هالیوود به دنیا آمده بود. وی جهت بازی در فیلم های «کلوت» (Klute) و «بازگشت به خانه» (Coming Home) برنده جایزه اسکار شده است و هفت بار دیگر نیز در بخش عالی ترین بازیگر زن نامزد دریافت این جایزه شد. وی به خاطر نوارهای آموزش تناسب اندام خود در دهه ۱۹۸۰ مشهور شده است و این نوارها هر سال ۲۰۰.۰۰۰ نسخه فروش داشتند که او را به یکی از ثروتمندترین بازیگران بالای ۷۰ سال دنیا تبدیل کرد.

    ۸- جولیا لوییس دریفوس
    ثروت خالص: ۲۰۰ میلیو

    اگر چه زیاد ثروتمندان هالیوود را مردان تشکیل می دهند ولی زنانی نیز هستند که در میان ثروتمندترین شخصیت های هالیوود جایی جهت خود دست و پا کرده و از اعتبار قابل ت

    جولیا لوییس دریفوس با بازی در نقش الن بنس در سریال معروف و موفق «ساینفلد» (Seinfeld) یک شبه معروف شده است و به دختر محبوب ایالات متحده تبدیل گردید. البته شهرت وی با حضور در نمایش های کمدی در شیکاگو شروع شده است بود و بعدها به نیویورک نقل مکان کرده و دو فصل در برنامه «زنده شنبه شب» حضور یافت. در سال ۱۹۸۹، وی به اعضای تولید سریال «ساینفلد» پیوست و بازی اش در این سریال کمدی نخستین جایزه گلدن گلوب را در سال ۱۹۹۳ و نخستین جایزه امی را در سال ۱۹۹۶ جهت او به همراه داشت. وی اخیراً در سریال محبوب «ویپ» (Veep) بازی کرده و ششمین جایزه امی خود را تنها جهت نقش خود در این سریال بدست آورده است که او را در میان بازیگران زنی که بیش از همه نامزد دریافت جوایز تلویزیونی شده است اند قرار می دهد.

    ۷- ساندرا بولاک
    ثروت خالص: ۲۰۰ میلیون دلار

    ساندرا بولاک که جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد حاصل ازدواج یک خواننده اپرای آلمانی و یک معلم آواز هست. وی جهت نخستین بار در سن ۵ سالگی در اپرای آلمان به روی صحنه رفت ولی تا سال ۱۹۹۴ موفقیت چندانی نداشت تا این که در کنار کیانو ریوز در فیلم معروف «سرعت» (Speed) ظاهر شد. بولاک جهت بازی در فیلم «نقطه کور» (The Blind Side) برنده جایزه گلدن گلوب و اسکار شد. وی در سال ۲۰۰۵ با جسی جیمز ازدواج کرد ولی ۵ سال بعد این دو از هم جدا شدند. او از آن وقت به تنهایی قیومیت دو فرزند را بر عهده گرفته که یکی پسر به نام لوییس و دیگری دختری به نام لیلا است.

    ۶- جنیفر آنیستون
    ثروت خالص: ۲۲۰ میلیون دلار

    جنیفر آنیستون با بازی در نقش راشل گرین در دهه ۱۹۹۰ در سریال «دوستان» (Friends) به شهرتی جهانی رسید و در تمام ۱۰ فصل این سریال حضور داشت. در طول سه سال آخر پخش این سریال، آنیستون جهت هر اپیزود یک میلیون دلار دستمزد دریافت می کرد. بعد از آن وی در فیلم های طراز اول یا فیلم های کوچک مستقلی مانند «محیط اداره» (Office Space)، «پرنده های زرد» (The Yellow Birds) و « با تو حال نمی کند» (He`s just not that into you) حضور یافت.

    ۵- ویکتوریا پرینسیپل
    ثروت خالص: ۲۵۰ میلیون دلار

    تصاویر) + ثروتمندترین بازیگران زن تاریخ هالیوود را بشناسید (

    ویکتوریا پرینسیپل که زیاد جهت بازی در نقش پاملا بارنز اوینگ در سریال «دالاس» (Dallas) آشنا می شود ابتدا قصد حضور در دنیای بازیگری را نداشت هر چند در سال های ابتدایی فعالیتش در چندین تبلیغ ویدیویی حاضر شده است بود. وی در یک خانواده نظامی در ژاپن متولد شده است و در کودکی به سراسر دنیا سفر کرد. بعد از یک تصادف ماشین در دانشگاه بود که وی تصمیم گرفت به لس آنجلس نقل مکان کرده و به سراغ حرفه بازیگری برود. بعد از کار به عنوان بازیگر و مدیر برنامه ها در هالیوود، پرینسیپل در فیلم «جزیره فانتزی» (Fantasy Island) بازی کرد و بدهید ترتیب جهت بازی در سریال «دالاس» گزینش شد. علاوه بر این وی یک خط تولید وسایل آرایشی و بهداشتی راه اندازی کرد که هر سال بیش از یک میلیون دلار سوددهی دارد.

    ۴- جسیکا آلبا
    ثروت خالص: ۳۵۰ میلیون دلار

    جیسکا آلبا بازیگری مشهور بود که اکنون وارد دنیای تجارت شده است و هم در دنیای هالیوود و هم خارج از آن از شهرت زیادی برخوردار هست. اگر چه وی جهت نخستین بار در کمدی «کمپ ناکجاآباد» (Nowhere Camp) در سال ۱۹۹۴ حضور یافت ولی تماشاگران آمریکایی زیاد او را به خاطر بازی در سریال تلویزیونی «فرشته تاریکی» (Dark Angel) می شناسند. از آن به بعد وی در چندین فیلم از جمله «۴ شگفت انگیز» (Fantastic Four)، «موفق باشی چاک» (Good Luck Chuck) و «استاد عشق» (The Love Guru) بازی کرد. در خارج از دنیای بازیگری، آلبا کمپاین آنست را تاسیس کرد که یک استارتاپ تولیدی است.

    ۳- ماری کیت و اشلی اولسن
    ثروت خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

    اگر چه زیاد ثروتمندان هالیوود را مردان تشکیل می دهند ولی زنانی نیز هستند که در میان ثروتمندترین شخصیت های هالیوود جایی جهت خود دست و پا کرده و از اعتبار قابل ت

    با ثروت یکسان ۴۰۰ میلیون دلار، دوقلوهای اولسن دو تن از ثروتمندترین زنان بازیگر هالیوود هستند. این دو با بازی در نقش میشله تانر در سریال «خانواده شلوغ» (Full House) به شهرت رسیدند. آن ها یک کمپانی فیلم سازی راه انداخته که فیلم های خانگی تولید می کرد. موفقیت این ویدیوها باعث شد که این دو ثروت قابل توجهی بدست آورند. این دو همچنین در زمینه طراحی مد و فشن نیز فعالیت داشته و یک خط تولیدی کفش ایتالیایی را نیز مدیریت می کنند.

    ۲- جیمی گرتز
    ثروت خالص: ۲ میلیارد دلار

    جیمی گرتز که یک بازیگر است به لطف ازدواج با یک میلیاردر به نام تونی رسلر اکنون ثروتی بیش از ۲ میلیارد دلار دارد و در زمینه فعالیت های بشردوستانه بسیار فعال هست. او حرفه بازیگری خود را در دهه شروع کرد و در چندین فیلم و سریال از جمله «شانزده شمع» (Sixteen Candles)، «روابط خانوادگی» (Family Ties) و «پسران گمشده» (The Lost Boys) ایفای نقش کرد. بعد از مدتی دوری از دنیای بازیگری و کار در فرانسه به عنوان تولید کننده عطر وی به هالیوود بازگشت و در سریال های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت.

    ۱- دینا مریل
    ثروت خالص: ۵ میلیارد دلار

    تصاویر) + ثروتمندترین بازیگران زن تاریخ هالیوود را بشناسید (

    با بیش از ۵ میلیارد دلار ثروت خالص، دینا مریل که یک فعال اجتماعی و امور بشردوستانه است ثروتمندترین بازیگر زن تمام دوران آشنا می شود. او بخش قابل توجهی از ثروت خود را از طریق ارث خانوادگی بدست آورده است لیکن وی تنها فرزند مارجری مری وزر پست بود. با این وجود وی با حضور در تئاتر، تلویزیوین و سینما نیز بر شهرت خود افزوده و در طول دوران فعالیت هنری خود در بیش از ۲۰ فیلم حضور یافت. در طول این سال ها وی ۳ بار ازدواج کرد که ۲ بار آن با بازیگران هالیوود بوده هست. دینا مریل در ماه می سال ۲۰۱۷ درگذشت.

    برترین ها

    واژه های کلیدی: جایزه | سریال | میلیون | بازیگر | دریافت | هالیوود | بازیگری | هالیوود | بازیگران | بازیگران زن | برنده اسکار

    تصاویر) + ثروتمندترین بازیگران زن تاریخ هالیوود را بشناسید (

    تصاویر) + ثروتمندترین بازیگران زن تاریخ هالیوود را بشناسید (


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار